Marjinal_Anne2 Merhabalar şimdi aşılarımızı oldukta calpol u ne zaman vereyim acaba , sağlık Ocagı 6saatte bir dedi ama geç olmaz mı
Premses- Marjinal_Anne2 bizim Dr da ateşi çıkarsa bir çay kaşığı ver dedi hemen verme dedi vücut direnci olsun dedi
Ececik07 Marjinal_Anne2 hayır vermeyin 38.5 görmeden calpol vermeyin. Vermek zorunda değilsiniz zaten ateş yapmıyor çoğu Bebek’te 2 ay aşıları. Doktorum 38.5 olmadan verme bırak vücut savaşsın demişti
deryata Marjinal_Anne2 ateşi çıkmazsa vermene gerek yok canım. baktın ateşi çıkıyor bir çay kaşığı verebilirsin.
Marjinal_Anne2 Premses- 03032014 deryata Ececik07 Fatma8791 çok sağolun kıxlar ,, gerçi verdim baya kustu hepsini ya🥺 neyse biraz bekleyeyim dediğiniz gibi
Fatma8791 Aşıyı sabah yaptırmıştım akşam üstü ateşi 38.7 oldu o zaman verdim bi çay kaşığı hemen düşürdü. Ama insan ister istemez panik yapıyor. Keşke öncesinden verseydim dedim kendi kendime. Sonuçta verdim de
papatya-annesi Marjinal_Anne2 bizim doktorumuz 38 dereceyi görmeden verme 38 olursa yarım çay kaşığı 4 saatde bir kontrol et ver dedi ateşi olmadan verme bence🌼
Marjinal_Anne2 papatya-annesi çok sağolun eşim dayanamadı verdi 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Hepsini kustu ,, biraz bekleyelim bence de Deletedmom896