Oglumvebennnnnnn çocuk bizim ama derdi tasası nedense hep başkalarının bende bugün kızımın resmini koydum yazan yazana aman kaldır nazar ederler niye cocugunun resmini koyuyosun aman kimse görmesin bilmem ne , bende en son dedimki tabiki siz benim çocuğumu benden daha cok düşünürsünüz siz ne derseniz o çünkü bu cocuk benim değil , ayy yine sinirlerim zıpladı yaaa 🤦🏼♀️