Selvaelyennn merhabaa🙋🏻♀️ Size uçak deneyimimden bahsedeceğim demiştim onu anlatayım. İlk olarak uçak için eğer yoksa baston bebek arabası çok önemliymiş bunu edinebilirsiniz. Bebek arabalarını da cihazlardan geçiriyorlar açıp kapaması tek başınıza da çok rahat oldu benim için. Uçuş esnasında da Bebeğim mama ile besleniyor uçağın kalkış esnasında biberonunu ve memesini verdim basınç olmadı. Oyalama kısmında ise yanımıza sevdiği oyuncaklarını aldık. Zeka ve kelime kartlarını çok seviyor onlara baktık birlikte. Bende uçak saatini uyku saatine denk getirmiştim ama gram uyumadı. İnşallah senin bebeğin uyur. Rahatça bir yolculuk yaparsınız 🙏🏻