Sana çok basit bir tavsiye vereyim a101 e gelen içi cam termoslar var ince uzun hadi o olmazsa herhangi bir termos alabilirsin suyu kettle da kaynat önceden soğumuş suyun varsa termosun içine üstünde yarım bardaklık kadar kısım bıraksan yeter üstüne de sıcak su koy hafif salla parmağının ucuyla bak sıcaklığına illa çok sıcak olmasına gerek yok ılık hafif soğuğa doğru bile olsa sıkıntı olmaz önemli olan çok soğuk olmasın bide mama erisin tabi bu termos çok da büyük olmasın hani şu bebekler için olan termoslardan.. Bu şekil 16 ay bebeğimi besledim çok pratik.. Hatta gece içine suyunu ayarla biberonla da mama koy yatağının yanına koy gece içine sadece su koy hafif salla ve içir.. 2 3 kere kalkıp mama alıyorsa da birden fazla biberona hazırla.. İçine su koymaıdğın sürece mama biberon da dursa bişey olmaz herkesin sıcaklık anlayışı farklı oluyor ama sen annesin çocuğunun dilinden daha iyi anlarsın benim dediğim gibi yap daha da kocan konuşamaz..