Pares Bebeğim 76 günlük baby plus kanguru aldım e bebekten kullansam beline yük biner mi bu aylarda kanguru kullanan var mi aldım ama korktum kullanmaya beli bişey olur mu diye
Biranne91 Pares canım normalde 3.aydan sonra kullanıyorlar benim bildiğim. Eğer 3aydan küçüksede özel aparati oluyor öyle kullaniliyor
omerege2210 Pares Ben 3 aylıktan beri kullanıyorum. Benim kangurum solomombaby. Yenidoğan aparatı ile almıştım. Yaklaşık 5 aylık olana kadar yenidoğan aparatıyla kullandım.
Semadefnemurat Pares hayır çok erken beli başı büyük sorunlar yaşatır onun yerine sling var onu deneyin
Mirage91 Pares bugün çocuk doktorumuza gittik, kanguruyu da aldık yanımıza doktorumuz çok erken dedi 3ncü ay kullanırsınız dedi. Bence beklemelisiniz 3ncü ayı
esradnz Baby plus’u bilmiyorum ama nette bikaç markanın var onların da siz gibi erken dönemde olanlar için yenidoğan aparatı var o şekilde kullanılabiliyor.