25günlük oğlum var.. en baslarda cok guzeldi emzirir uyursu gecede gunduzde.. simdi gece ve gunduz uykuya gecmede hem zorlaştı hemfe gaz sikintisi oluyor.. doktorumuz colunex diye damla verdi ama gaz cikisi varsa uykusunda gene sikinti yasiyor.. uyumamasi normalmidir bu zamanlarda cunku ona üzülüyorum artik