Ruzgarsmomm Kızlar oğlum 5 ay 3 günlük. Ama aşırı memnuniyetsiz bir bebek. Hiç bir yerde durmuyor. Bebek arabasında durmuyor pusette durmuyor oto koltuğunda durmuyor kanguruda durmuyor. Ağlamaya başlayınca almıyorum ilgisini dağıtmaya calısıyorm ama dahada ağlıyor. Bu dönem ne zaman geçer. Dışarda bebek arabasında etrafı izleyen bebekleri görünce imreniyorum.
GunesliHayat Ruzgarsmomm bebeğiniz atak haftasında olabilir.atak haftasında hepsi minik canavarlara dönüşüyorlar 😂
Ruzgarsmomm GunesliHayat gerçekten acayip huysuz ama bu ataktan mı yoksa bebeğim bişeylere binmekten hoşlanmıyormu bilemedim. Oto koltuğu aldım cok araştırıp en konforlu en rahat olanını ama binmiyor. Bebek arabamız travel sistemlerden puset yatar pozisyon diye sevmiyordur dedim. Puseti cıkartıp hafif oturur pozisyona getirdim etrafı seyretsin diye bunuda sevmiyor. Kangurumuz var 2 tane onuda sevmiyor bi süre duruyor sonra istemiyor. Ne yapıcam böyle bilmiyorum.
Ruzgarsmomm aao etmedim. Nasıl edicem? Bilmiyorum ama bence bebeğimin yapısı böyle huysuz bir bebek. Çünkü hiç bişeye koymamı istemiyor. Herşeyi alıyorum kullanamıyorum.
aao Ruzgarsmomm 23. ve 26. Haftalar arası 5.ay atak dönemi diye biliyorum ama siz yinede kontrol edin
TwinadoMom Evet bazı bebekler gerçekten daha hareketli, kucak isteyen, sürekli mızmız olabiliyor. Benim bebeğim de aynı. Arabada pusette o kadar zor duruyor ki sürekli kucağımda seyahat yapıyoruz. Atak dedim ama geçmiyor 😀 5 ay 20 günlük
Ruzgarsmomm TwinadoMom evet benimkide öyle. Sürekli mız mız. Mesela gülüyoruz oyun oynuyoruz sonra birden bire ağlıyor. Ya ben huysuzluğuna falan razıyımda. Tek istediğim bebek arabasında oto koltuğunda dursun. Etrafımdaki bütün bebekler bu ikisini cok seviyor. Gerçekten cok zorlanıyorum.