Kızlar daha 19 günlüğüz genelde 2 saatte bir emziriyorum nadıren de olsa 3 saatte bir de emzirdiğim oluyor ne zamana kadar böyle 2 saatte bir emzirmek gerekiyor acaba normalde cok derin uyuyorsa 3 saati geçirmiyorum 3 saat olunca uykusundan kaldırıyorum hani demek istediğim ne zamana kadar 2 ya da 3 saatte bir emzirmek gerekiyor