Merhaba anneler süt sıkıntımı yazdım buraya daha önce çok defa hala aynı durumdayım sütüm artmıyor her şeyi yaptığım halde.mamayi eds ile veriyorum ama bitirmesi 1 saati buluyor haliyle yorulup yiyemiyor soğuyor zaten 1 saat olunca atıyorum mamayı.ilerde mama miktarı artacak bi de o yüzden kaçınılmaz olana başladım biberonla veriyorum iki gündür başta da biberondan dolayı meme reddi olmuştu şimdi oluyor beklediğim gibi.. uyanıyo memeyi almak istemiyo ama o kadar ağlıyo ki mosmor oluyo annem eşim ben sakinleştirmeye çalışıyoruz kucağıma alıyorum sarılıyorum korkma aç birakmam seni çok seviyorum gibi konuşuyorum sakinlesince tutuyo memeyi ama birakip bırakıp ağlıyo gelmediği için.memeyi bıraksa ben sagarak da veririm olanı ama memeyi çok seviyo sadece emerken uyuyo neler denedik başka türlü uyumuyo emzik de tutmuyo memeyi emzik olarak kullaniyodu gazı olunca uykusu olunca hep memede.iki gündür uyumadı doğru düzgün sadece sallıyorum bıraktığım an uyanıyo.onu gördükçe üzülüyorum çaresiz kalıyorum her seferinde..26 günlük olduk bugün nasıl yaparım ne yaparım başına gelen var mı lütfen biberondan ötürü yargılanmayın ben de asla istemezdim kendinizi yerime koyun