Bebeğimin 2 gündür 37.3 37.4den düşmeyen bir ateşi var çıkıyor 37.9a kadar falan ama 38e çıkmıyor. Doktora götürdüm biraz boğazları kızarmış ama antibiyotik gerektirecek kadar değil dedi. Antibiyotik yazdı ama Ateşi düşmez çıkarsa antibiyotik başla dedi Bugin 3. Gun hala var ateşi. Napsam boyle bir durumla karşılaşan oldu mu antibiyotik zararli olur mu