Papatyaseverr Kızlar 3. Ayına girdiğinden beri bebeğim doğru düzgün içmiyor sütünü zorla içiriyorum 3 ay 18 günlüğüz kafayı yicem artık kaç gün geçti geçici bir dönem mi bu eski iştahlı zamanını özledim, beslenme saati düzeni hepsi alt üst oldu
Annesivekizi Papatyaseverr biz de o dönemlerde meme reddi yaşadık hala bi düzeni yok bi gün hiç emmiyo bi gün her saat emmek istiyo🤦🏻♀️ Kilo alımı ve bez doluluğunu takip et istersen
Papatyaseverr Annesivekizi bez doluluğunu takip ediyorum içmesi gerek miktarı içtiğinde dolu dolu oluyor bez ama daha az içtiğinde doldurmuyor üzülüyorum niye böyle yapıyor onuda anlamadım düzeni bozuldu inşaAllah en kısa sürede eski düzene geri döneriz 😞