Dorukusunannesi Kızlar benim gögüsüm çok kötü artık aglıcak duruma geldim mantarmı oldu pamukçukmu geçti nedit anlamadım ya bide bebegim emrrken agzında kan vardı o derece yara oldu lansınoh sürdüm fayda etmedi normalde ederdi bu seferki yara çok farklı sanki geçmedi ben yarın kadın doğuma gidicem o bakarmı yolsa cildiyemi bakar ?
Fazilettt Dorukusunannesi cnm bende de var sağ yarık var resmen ordan iltihap akıyor silip veriyorum ağlıyorum emerken herşeyi denedim geçmedi
Baharbebek Fazilettt hametani denediniz mi benimde cok kötüydü onunla geçti simdi 3 aylığız sadece hassasiyet kaldı
Baharbebek Cildiye bakıyor bana gogus ucu icin hametan vermişti doktor etrafıda egzama oldu fucidin di galiba baska krem vermişti