minikmisimben Kızım 23 aylık olacak çok iştahsız ek gıdaya geçtiğimizden beri böyle ne yaptıysam yok yemiyor aç yaşıyor resmen. Karadut özü kullanıp da iştaha faydası olanlar var mı?