Cihangirmoms Kullanıp memnun kalan kalmayanlar yorum yapabilirmi almayı düşünüyorum ped kullanıyorum akan sütler için ama çok kötü kokuyor yaz olduğu için hemde boşa gidiyor sütler
Deletedmom334 Cihangirmoms ben kullanıyorum, bi göğüsü emzirirken diğerinden akanlari topluyorum her gün en az 100 cc dolaba atıyorum bu sayede
Emineyilmazz Cihangirmoms mochi kullanım 3 ay. Sütüm aşırı arttı. Sonra Philips avent aldık elektrikli Bi tanıdıktan. Ve sütüm kesildi. Keşke mochiyle devam etseydim
Cihangirmoms Hanife4461 bi elektrikli pompam var aslında bunu daha çok boşa akan sütleri toplamak için istiyorum teşekkürler
IkizlerinannesiSeda Ben sürekli sağmaya başladığım için elektrikliye geçtim ama ilk başlarda hep onu kullandım
Cihangirmoms IkizlerinannesiSeda benim ki emiyor sürekli sağmıyorum elektriklim de var ama bu iş görür diye düşünüyorum teşekkürler
Hifakutay 🙋♀️ Ben kullaniyorum. Cok memnunum. Eller serbest ağrısız acisiz sağım yapiyo iyiki almisim diyorum
IrmakAliKerim Deletedmom334 peki illa akması mı gerekiyo canım diğer göğüsten yani akanı mı topluyo yoksa sağım mı yapıyo anlamadım bu pompayı ben
Balbocegi Betbett sayfaya msj at. Onlar bir video atıyor. Bende o videodan sonra yapabildim. Yoksa düşüyordu sürekli
Momofkerem Cihangirmoms akan süt için kesinlikle tavsiye ederim. Çok işime yaradı göğüslerim terbiye olana kadarki süreçte. Akan sütü de hemen bebeğime verdim çok memnunum sakladım ikinci bebekte kullanmayı düşünüyorum