Merhaba güzel anneler, 8 aylık kızım var Allah hepsine güzel ömürler versin. 3 aylıkken makina ile sıfıra vurduk saçlarını. Şimdi önler yanlar hep uzadı ama arka ense kısmı diğer yerlere nazaran nerdeyse uzamadı. Kel gibi duruyor sanki, yatmayı seven ama bi o kadar o kısmı terleyen bi bebek acaba ondan mı uzamıyor kökler var ama minik minik uzamış.