Gamze-Eliz kuzum aklima gelmisken soyleyim..benim de ilk bebegim …bebegi yatirirken kafasinda yamukluk olmamasi icin bir saga, bir sola yatir..brn bilmiyordum cocugun kafa bildigin sag tarafi dumduz olmus🤦♀️🤦♀️kafa yastigi kullandim ve yatirmaya dikkat ettim düzeldi..sende yeni annesin ♥️🌸