**merhaba bebeğim 11 ay 12 günlük bronşit geçirmişti 6. Ayında doktora gittik ve bebeğimizin bir bacağının bi kaç cm le daha uzun olduğu söylendi. Ve sanırım birde hormonlarında sorun var tütlenmesi var yumurtalıklarında böyle sorunu olan anneler oldumu teşekkürler **_