Herkese merhaba, 11 aylık Kızım herşeyden korkuyor aniden sesten ve tepkilerden özellikle ve yanında sürekli ben olduğum için benim sesimden bile etkilenir oldu çok üZülüyorum 😔 Emekliyor veya bir yere uzanıyor hadi gel dön bebeğim dediğimde aniden hızlıca korkarak yanıma geliyor kendimi çok suçlu hissediyorum acaba ben mi korkuttum istemeden diye 😔 nasıl davranmam gerekiyor bana yardımcı olabilirmisiniz cesaretli Bi kişilikle olmayacak diye çok endişeleniyorum 😭