Defneannecigi Kızlar bebeğim 2,5 aylık oldu. Uykusu hiç bir türlü yok gibi geceleri yok sabaha karşı uyuyoruz ama yarım saat bir saatte bir uyaniyoruz. Gazını falan da çıkarıyorum.. bebesi böyle olanlar napiyorsunuz😥😔
Nnzhktt Defneannecigi oyalayıp oynatıp kucakta gezidirip en sonda lavantali ya da papatyalı suyla bi duş aldırıp loş ortamda ninni ya da fön vb bi sesle emzirmeyi denediniz mi
Defneannecigi Nnzhktt dün yaptım canım onu ama yok uyuyor gibi yapıyor az biraz uyuyor sonra 15 dk geçmeden uyaniyor
Ayserva Ece06 evet demek istediğiniz şey çok doğru benimki çoğu uykusunu oturma odasında yaptığı için gece uyuduğu odayı sevmiyor resmen 😀