Arkadaşlar normalde kızım 3 ay öncesine kadar güzel bir şekilde, her bir göğsü 10-15 dk emerdi fakat şimdi sadece sabah kalktığında 5-10 dk emiyor, sonraki öğünlerde kandırırsam emziriyorum kandıramazsam sağıyorum mamasına katıyorum(ki çoğunlukla sağıyorum), tabi aktif emmediği için sürüm haliylr azalıyor :( sizin bebişler kaçar dakika emiyor ?