Kbrmrc biz de yaşadık, sinirli bi şekilde itiyordu hep. Kaşığı sevmiş olabilir daha fazla geldiği için bu iyi bi şey ama içmesi de gerekliyse ilgisini dağıtıp vermeye çalışın. İtince pes etmeyin, hiç olmuyorsa mecbur kaşıkla biberon mamasını da verin.