Ben cok uzuluyorum ilk zamanlarim kayinvalidem pirinc unu verirken yakaladim birde süt ile süt bebeklere bi zaman sonra verir sert ciktim o gunden beri hic bir sey vermedi bebegime sonra bir hastamiz geldi ayina gore kilosu coktu sorduk neden diye surekli kati hazir kutu mama kullandigi icin ve oda sistigin farkindaydi aradan 3 ay gecti tekrar geldi ve kesmis.bebegin kilosu kendi kilosuna donmus o zaman dediki cok tesekkur ederim hata bende ckcugumu sagliksiz sekilde sisiriyomusum dedi ondan beri hep kendi yapar 🙏