Yasmin kullanıyorum 4 aydır, daha öncede kullanıyodum cerazette, dienille de kullandım düzensizlik yapıyodu, yasmine geçtim tekrar. Ama sökülemiyorum eskisi gibi yoğun olamıyorum🤦🏽♀️ Geçen ay baya siyahımsı 3-4 gün ara ara geldi, belki bu ay düzelir artık dedim yine az geliyo🤷🏼♀️ Doktorada gidemiyorum malum… varmı tavsiyeniz yada yaşayanınız🤔