Busra812 Kızlar merhaba 56 günlük bebeğim gece uykusunda gazdan kıvranıyor tam dalarak uyuyamıyor doktorumuz sap simplex damla verdi fakat çok etkisini görmedim bu damlayı kullanıpta memnun kalan var mı sizce almalı mıyım?? 🙄
Gzdnz Busra812 bizde sap simplex ve biogaia yı birlikte kullandık ama hiç faydasını görmedim sonra doktorum relactazı dene bi dedi. Çok şükür faydasını gördüm bebeğim biraz olsa daha iyi en azından kendini sıkmaktan morarmaları kızarmaları katılmaları geçti. Yine gaz sorunumuz var ama hafifledi en azından
Gzdnz Busra812 sap simplexi günde 3 defa 8 damla olarak kullanıyordum biogaia yı günde bir 5 damla. Relactazı her öğünden sonra 4 damla şeklinde kullanıyorum
Busra812 Tbmtnrmk doktoruma danışmadan rahatlıkla kullanabilir miyim ve günde kaç kez kaç damla olarak kullanılabiliyor?
Tbmtnrmk Busra812 Siz yine bir telefon ile sorun doktorunuza. Ama günde 64 damla verilebiliyordu. Ben sabah öğle akşam emzirmeden önce 5 damla veriyordum yeterli oluyordu. Çok rahat ettirdi bebeğimi.
Tbmtnrmk Busra812 ayrıca ben her gün sabah akşam Rezene Kaynatıp çayını içiyordum. Yediklerime de çok dikkat ediyordum üstüne bir de rekaktaz eklenince sorunumuz epey azalıyordu. Çok şükür bizim öyle bir sorunumuz da kalmadı. 5 buçuk aylıktı damlayı bıraktım. Artık gaz sorunumuz olmuyor.
Busra812 Gzdnz bende bi denicem canım tamamen geçmesini zaten bende beklemiyorum ama bir nebze olsa azalır inşallah
Melooo Busra812 canım o damlayı getirttim ben amerikadan internette kolik bebek ti benim ki çok birseye yaramadı sap simplex el içeriği zaten aynıymıs doktor öyle söyledi ben bi kaç damla değiştirdim en son Nurşen harveys relaktaz kullandık daha iyidi
Busra812 Melooo neden bilmiyorum bize doktorumuz nurse harveys’i bıraktırdı canım ya sab simplexle kullansam olur mu bilemedim sanırım doktoru aramam daha iyi olucak relactaz ile bir kullanabilir miyim diye
Hlldnmz Busra812 ben nurse Harvey gaz damlasını kullanıyorum çok etkili hemen gazı çıkarıyor memnunum
Melooo Busra812 tabikide siz yine bir sorun relaktaz da zararlı bir damla değil o sizi daha iyi yönlendirir su gaz olayı çok Zor ya inşallah çok uzun sürmez yaşayan bilir😒
Busra812 Tbmtnrmk biz mamayla beslendiğimiz için gaz sorunumuz bir tık daha fazla. Bu damlayı doktorumuzla muhakkak konuşucam umarım iyi gelir
Tbmtnrmk Busra812 Umarım. Bir de bol bol elma yağı ile masaj yapın ayaklarının altına o da iyi geliyor