Merhaba kızlar, malum yaz aylarındayız ve havalar çok sıcak bebegimin kıyafetleri konuusnda kaynanam ve eşimle bir turlu anlaşamiyoruz, onlar illa gece ustunu hic ortme diyorlar bense ayaklarina ince bir muslin ortmem gerektigini dusunuyorum ve gun icind durmadan coraplarini cikariyorlar bense arada cikarip arada giydiriyorum, suanda da karin agrisi cekiyo ve uyumuyo sizce hangimiz yanliş yapiyoruz?