Merhabalar 14 günlük bebeğim var. Gün içerisinde 30-40 cc arası 1 bucuk saatte bir anne sütü veriyorum. Geceleride 2-3 kez sma mama veriyorum. Aşırı sütüm olmadığı için.
merak ettiğim şu; ölçüleri artırmalımıyım kararsız kalıyorum. Acaba az mı yediriyorum diyorum. Ne zaman hangi ölçülerde yedirmeliyim bilmiyorum!
bu konuda yardımcı olabilecek olan var mı?
bu arada cocugum 4 kilonun üstünde.