Birprensesanasi öncelikle kayıplarınız için üzüldüm. Ben de 2017de iki defa arka arkaya düşük yaptım. İlk düşüğüm normal yolla oldu, kanama ile kaybettim, ikincisi de ilki için kürtaj olmadığımdan dolayı içinde kalan parçacıklar sebebiyle kalbi durdu (bir prof akrabamız bu şekilde açıklamıştı) iki düşük de arka arkaya oldu, ilkinden sonra regl olmadan hamile kaldım. İkincisi kürtaj oldu. Ve üçüncü hamileliğimde yaşım sebebiyle (o zaman 37idim) kan sulandırıcı iğne kullandım. Test yaptırmadım (çalıştığım için zamanım yoktu test için merkeze araştırma hastanesine gitmeye)
oğluma da 2018 ağustos ayında gebe kaldım mayıs 2019da kucağıma aldım.