Fkbk Merhaba hanımlar 4 aylık bebeğim var uykusunda sürekli mirildaniyor, ağlıyor ama gözlerini açmıyor. Sonra tekrar uyuyor ya da uyanıyor. Bu normal mi acaba başka yaşayan var mı?
Beren- Benimki de öyle. Birkaç arkadaşım da aynı durumu yaşadıklarını söylemişlerdi canım. Okuyorum elini tutuyorum başka yapacak bir şey yoktur heralde
Fkbk Beren- bende hemen sarılıyorum bazen kucağıma alıyorum geri uyuyor. Rüya görüyor sanki 🙄 bilmemek ne kötü
Bebegim_0406 Fkbk karnina masaj yapın bacaklarına pedal çevirir gibi hareketler yaptırın rahatlar inşallah😊
HaticErkanMiran Fkbk benim oğlum da 3 aylık bende çok fark ettim ağlıyor uykuda uykusu bozuluyor sancıdan resmen kivraniyor biz byuk olmamiza ragmen gece adet sancimiz yada baska bi sanci olsa yatamiyoruz bide bebekler nasil uyusun kuzularim ya
Fkbk HaticErkanMiran evet bende gaz damlası kullanıyorum ama sabaha karşı aşırı ağlıyor kaka yaptırıyorum karnını ovarak anca oyke rahatliyor
HaticErkanMiran Fkbk inan gaz damlalari sanki hic ise yaramiyor neden bu kadar cok gaz oluyor anlamis degilim keske onlara olacsgina bize olsa gaz 😔
bayankitapkurdu Fkbk sırf korkup sıçrayıp uyanıyor diye oğlumu yüzüstü yatırmaya başladım. Şimdi kahkahalar atıyor ☺️
Fkbk bayankitapkurdu yüzüstü yatınca daha çok ağlıyor bizimki. Siz en azından çözüm bulmuşsunuz sevindim🤗
Fkbk HaticErkanMiran canım emsikten sonra gazını çıkarmıyor hele gece hiç çıkaramıyor bence ondan. Bir de bizim yediklerimiz de etkiliyor galiba.
HaticErkanMiran Fkbk tabiki en çok bizim yediklerimiz yapıor acılı baharatlı yiyecekler kesinlikle uzak durmaliyiz cayır cayır yanıyorlar resmen bağırsakları bebislerin ben kestim acı baharatı
TC07 Fkbk Benikide 4 aylık ve bizdede var korkmalar. Bağırarak uyanıyor bazen sıçrıyor…normalmiş bebeklerde. Ben hemen elini tutup pişpişliyorum. Eğer gündüzse uyandıysa heöen kucağıma alıyorummm. Normalde ağlayınca çok kucağıma almasamda korkunca mutlaka alıyorum… bişey olmaz ama insan kıyamıyor…hemen felak nas okuyorum…