Glsum_ats05 ben kan tahlili yaptırmadım teninden baktılar normal çıktı ondan sonra zaten ful emdi bide doğdugunda yazdı bol güneşlendi vücudunda yoktu yüzündeki de geçti. GöZleri 3 ay sürdü işte. Tekrar götürmedm.bi sıkıntı yaşamadım 2 ay sonra kontrolümüz var 1 yaşına girecek