Glsr1 şöyle diyim yani sendede olur demiyorum ama.mesela benim 10 a yakin dikisim vardi ve 2. haftada düstu dikislerim agrim sizim bitmisti fakat bir hafta sonra felaket derecede agrimaya basladj doktora gittim oda bana cok dikisim olduvu için dikişin altindaki etlerin yukari çıktığını soyledi ben onlari yok ettim rahatim şuan ama kontrol ettin mi acaba