Ayse53 Anneler yardımcı olurmusunuz ? Bebeğim sürekli gözlerini ve burnunu ovalayıp duruyor . Resmen uykudan gözlerini ovalayarak uyanıyo . Gözleeine zarar verecek diyw korkuyorum acaba terten mi kaşınıyor yoksa alerji belirtisi mi . 10 ay 15 günlük
2lokummannesiii Ayse53 bu zamana kadar böyle bir şey olmadıysa sanmam alerji olduğunu. Uykusunu alamıyor olabilir.
Misskokulum Ayse53 uykuya geçişte ve uykudan sonra mi oluyor ?gözle görülür bir kızarıklık vs var mi?
Ayse53 2lokummannesiii ek gıdaya başlamadan ömcede vardı göz ovalama anlamadım gitti . Ben o zamanlar hep uykuda n oldugunu düşündüm . Ek gıdaya basladıgımızda vücudunda hiç vibelirti yoktu kızarma falan ama kaşınıyo sğrekli .
Ayse53 Misskokulum kıxarıklık falan hiçbişey yok . Uykuyla alakalı oldugunu düşünmüyorum gün içerisinde bi fazla uyuyp uyandıgın da ďa normal dede hep ovaçlıyo
2lokummannesiii Ayse53 bilemiyorum. En iyisi doktora sorun siz bu konuyu ikilemde kaldım başka belirti olmadığı için.