Srpil28 bende işe başladım biberon tutmuyor kaşıkla süt içmiyor diye doktorum yap dedi. 1 çay bardağı suyla 3 silme tatlı kaşığı pirimç ununu kaynattım. İçine 60 cc kendi sütümden koydum. Sıvı oldu ama yedi. Ben işteyken bi öğün yesin diye deniyorum. 4 aylık