Herkese merhaba oğlum 1,5 aylıktan beri emmiyor şuan 2,5 aylık sağıpta veriyorum sorum şu genelde taze taze sağıpta veriyorum ama bazen süt kalıyor onu hemen dolaba koyuyorum sonra bidahakine takrar sağıyorum dolapta yarım kalanı ısıtıp benmari usulü diğer sağdığım sütle birleştirip veriyorum doğrumu yapıyorum acaba bilgi verirseniz sevinirim