22 günlük bebeğim sürekli ıkınıyor. Kabız desem değil 3-4 saatte bir kakalı bez alıyorum devamlı. Kakasıda normal sarı. Ama sürekli bi ıkınma isteği ve ıkındıkça ağlıyor. Neden böyle oluyor anlamıyorum ağlama krizine girip kasılıyor elim ayağıma dolanıyor nefes alamayacak sanıyorum kıpkırmızı oluyor çocuk. Nesi var acaba başına gelen varmı ne yapmam gerekiyor 🥺