Bebegim 5 aylik ve 3. Aya girdiginden beri memeyi tutmakta zorlaniyo soyleki istiyo aslinda aliyoo ama 1 dk surmeden birakiyo agliyo . Aliyo vr memyi sutekli birakiyoo . Mama vermek hic ostemedim zorladm bu zmana kadr zar zor sabahlari ve gece guzel emiyodu oda tas catlasa 5 10 dk. Doktora gttim ve kilosu cok dusuk dedi . Simdi bi kac kez pirin unu verdim sivi sekilde memeyi tutatken yirtinan cocuk biberonda rahatca emiyoo 🙄 napmali sizce ayni durumu yasayan varmi ?