FHKK Kızlar 10 gün sonra 1 yaşına giriyoruz, 1 yaş sonrası takviye edici balık yağı vitamin vs kullanan var mı ? Gerekli mi ? Kullanıyorsanız neyi önerirsiniz canım anneler ❤️
bktyldz FHKK doktorumuzun tavsiyesi ile 1 yaş sonrası balık yağı kullanmaya başladık. Şu an 15 aylık ara vericez bu süreçte herhangi başka bir takviye vermedi.
Esra2745 FHKK postu açalı zaman geçmiş haliyle bebeğiniz yaşına girmiş,ömürlü olsun.Siz bir şey kullanmaya başladınız mı,doktor tavsiyesi ile olan? Ben de o yollardan geçmek üzereyim
FHKK Esra2745 Amin canum teşekkürleeer 1 aydır balık yağı kullanıyoruz doktor tavsiyesi ile . Memnunum tavsiye ederim 🤗