9ay olmak üzereyiz hala aynı. Çözüm olarak sallamayı buldum ben. Uyutuyorum yatırıyorum ilk yarım saat dediğiniz gibi tam 30dk kendisi uyuyor. Uyanınca ayağıma alıp sallıyorum bir saat, bir bucuk saat uyuyor ama ayağımdan indirmemek ve her kıpırdanışında sallamak koşuluyla🤦🏻♀️ Yoksa 30dk uyuyup kaldırdığımda uykusuzluktan mahvoluyor mızırdanmaktan göz kaşımaktan kulak çekiştirmekten😞