OgretmenimKukla ben 7 aylıkken bıraktım sütüm yok çok azdı(mamayla devam ediyoruz bu arada) 5 aylıkken yoğurt ve yumurtayla başladım tabi doktorumuzun kontrolünde süt ürünlerinde herhangi bi sıkıntımız olmadı ama yumurtayı ne zaman yedirsem muhakkak kızarıyordu alerji testi yaptılar ve yumurtanın hepsine çıkdı 1 yaşdan sonra düzelir dediler bakalım beklemedeyim bende şimdi 12 aylık olduk çok şükür herşeyi yiyorlar balık hariç :) ama yumurtada takıldık kaldık🤷🏻♀️inş sizinde düzelir zamanı geldikçe