asafoglum Busrammesut Spiral dedi istemedim cerazetta kullan dedi he dedim geçtim adet düzensizliği yapıyor.Zaten adam açıkça yüzüme söyledi tüm korunma yöntemlerinde risk vardır diye 🤷♀️ Eşim korunsun ne yapim ben 9 ay doğum kontrol hapıyla korundum yeter benden geçti😬
Busrammesut asafoglum korunma yöntemleri bana saçma geliyo zaten Allah ne zaman nasip ederse o zaman oluyo korundum olmadi korunmadim oldu diye bişey olduğunu düşünmüyorum açıkçası 😂
bjkesra1903 Busrammesut anladım canım demekki doktorların kendisine ait kararı ya da yaranın durumuna göre
bjkesra1903 Busrammesut valla sen bilirsin şimdi Bişey olursa vebal almayayım ama bana bişey olmadı yani 😅
Esmataha Busrammesut 15 günlükken kontrole gittim 40 ım çıkınca gelmelimiyim diye sordum gelmene gerek yok dedi doktorum.
Princesmom Busrammesut pandemi sürecinden benim doktorumun olduğu hastane bize bir saat uzakta ve orda vakalar vardı şahsi arabamız yoktu seyahat kısıtlaması vardı bebeğim çok küçüktü risk alamadım şimdi de gidecem diyorum da bu zamana kadar gitmedim nasıl olsa tembellik ediyorum. Bu bir iki hafta içinde gidecem ama
Hapyy Busrammesut ben gitmedim sıkıntı yaşamadım kendinde anormal bı durum hissetmiyosan çokta önemli değil bence🙄
Hazal89 Busrammesut ben doğum yaptığım hafta gittim sonrada gidemedim gitmek isteyince virüs cıktı kaldı öyle 7 ay oldu
Kub Busrammesut bnce gitmelisin , disa vuran bi kanaman yoktr ama berkide icte vardir , rahmin yerine yerlsmi yumurtliklarin ne durumda dye durumnu ogrenmn lazm . Yani bnm dusuncm bu sn bilirsin