Kızıma kaşık maması yedirmeye çalışıyorum 1 hafta olucak pek alışmadı yada tadını sevmedi bilmiyorum normalde hipp maması kullanıyorum hero baybinin irmikli ballı kaşık mamasını deniyorum şekerli acaba bu yüzden sevmemiş olabilir mi? Kullandığınız memnun kaldığınız kaşık maması varmı