Digdemmd biraz önce yediği tüm mamayı çıkardı. Demek ki rahatsız etti onu. Wee baby nin mama kaşığını kullanıyorum slikon gibi olanlardan. Islak mendilide yıkayıp öyle ağzını silmiştim. Ama demek ki yaramadı oğluma çünkü hippin kaşık mamasını severek yedi ve böyle herhangi bir sorunu olmamıştı. Cevaplarınız için çok teşekkür ederim hepinize 🙏