Kızlar, yeni doğum yapmış anneler havalar çok sıcak biliyorsunuz doğum yapalı 13 gün oldu ama ben oğluma halâ tulum ve uzun kol giydiriyorum. Doğru mu yapıyorum bilmiyorum ama sanki kollarını açık bıraksam kısa kol giydirsem üşür gibi geliyor sonuçta daha yeni doğdu. Erkek bebekler sıcağı çok sevmez diyorlar ama ne yapacağımı bilemedim. Siz nasıl giydiriyorsunuz?