YagmurAli hastaneden eve geldiğimizden beri gece uykularına yüzüstü yatıyor. İlk üç ay reflü yatağında yattı, o yatağın yüzüne denk gelen kısmında delikler vardı, yani kafasını gömme durumunda tehlike arz etmiyordu,2,5 aylıktan sonra kendi yatağında yada yatağımızda aynı şekilde uyumaya devam etti, önemli olan yatak zemininin yumuşak gömülü olmaması, üzerinde de yorgan gibi kabarık örtülerin olmaması önemli.