bluem oğlum 13 aylık, açık havada olduğumuz için takmıyor ve kapalı ve kalabalık hiç bir yere götürmüyorum (pazar market bakkal gibi) ayrıca yaşadığımız yerde de vaka yok. Olursa ki dışarıya asla çıkarmam. Maske taktırmıyor, risk teşkil edecek yerlere de arabasının yağmurluğunu takıyorum; yada kangurudaysa muslin örtü ile örtüyorum (sağlık ocağı ve hastaneye giderken özellikle)