Merhabalar 🙋🏻♀️ 12 günlük kıZımda bir hafta önce sarılık olduğu için mama takviyesine başlamıştık. Hiç bi problemimiz yoktu fakat bir kaç gün önce kakasını yapamamaya başladı ve çok ağlıyor 10 dk bi uyanıyor ve sancıdan hep emmek istiyor 😔 Ne yapmam gerekiyor doktora götürmemiz gerekir mi?