Merhaba arkadaşlar
3 aylık bebegim var. Bazı günler 5 kez kaka yaptığı oluyor . Emme surelerimizde çok azaldı 7dakika bir memeyi emdiği zaman mutlu oluyorum resmen. Diğer memeyi zaten asla almiyor . Sürekli memem dışarda onu meme alması için zorluyorum. Başına gelen var mı ? Kilo alımı şöyle 1. Ay kilomuz 3700 2. Ay kilomuz 4550 bu ay kilomuzu bilmiyoruz. Evde ki tartıda 5300 yada 5400 geliyor. Doktoruma danıştım. 8 kakayi geçerse ishal diyebiliriz dedi. Ama bu durum kilo alımını etkilemez mi ?