2 saati geçirmeden emzirmeye devam etmelisin benimde 36 günlük 2 saat geçmeden aralıklarla alarm kurup kalkıp emziriyom aç kalırlarsa kan şekeri düşebilir ve sarılık artabilir demişti bizim hemşiremiz onun için 2 saat aralıkla devam ediyorum ama 2 saat olmadan açıktığındada emziriyorum ona göre kendine göre ayarlayabilirsiniz sağlıkla büyüsün bebişiniz💙