Elifatabey mevsim balığı değilse yada bayatsa sıkıntı olabiliyor, mevsiminde haftada iki gün mutlaka balık yerdim, şu an mevsimi değil diye biliyorum. Büyük ihtimal çiftlik balığıdır yenebilir. Sadece buzhane balıkları bayat olma riski epey yüksek olduğu için mevsiminde yenmesi taraftarıyım.