Zayıf olmak çok güzel bence sağlık sorunununuz yoksa sizde halsizlik vs yapmıyorsa kendinizi nasıl görmek istiyorsanız öyle kalın. Kimseyi dinlemeyin özellikle biz kadınlarda çekememezlik çok var. Bende 58 kiloyum dahada zayıflasam derdindeyim. Siz her halinizle güzelsinizdir bence 😊 sizi çekemeyenlerin laflarıyla canınızı sıkacağınız zamanı bebeişlernizle geçirin mutlu olun