Sevilay61 Hatırlamıyoruz, çocukluk amnezisi diye bir şey var ama bebeklik döneminde yaşananların ileri yaşlarda hayatımızı etkilediği, şekillendirdiği, hatta bazı takıntılara sebep olduğu söylenir. Tabii bu herkes için yüzde yüz aynı mıdır, benim pek inanasım gelmiyor. Bugün yaşadığım takıntılarım acaba bebekliğimin hangi döneminden kalma, diye sorarım bazen anneme, sırf onu kızdırmak için.😁